Dažniausiai užduodami klausimai

Verslui
Pinigų gražinimas
Kokybės garantija
Apmokėjimas
Pristatymas
Ar skrudinate kava įmonėms?
Žinoma. Susisiekite su mumis el. paštu hello@tastemap.lt ir paruošime Jums individualų pasiūlymą. Taip pat, galime sukurti Jūsų pageidaujamą kavos mišinį bei siūlome jums dalyvauti jo kūrime.
Ar išrašote sąskaitą-faktūrą?
Žinoma. Tam mums reikės jūsų duomenų arba įmonės rekvizitų. Laišką su užklausa ir rekvizitais siųskite el. paštu hello@tastemap.lt arba įveskite užsakydami kavą.
Ar galima grąžinti prekes?
Iki šiol to dar niekam neprireikė. Tačiau visas įsigytas prekes galima grąžinti – svarbu, kad kava, arbata ir kavos ruošimo įranga būtų nepažeista ir grąžinama uždaroje pakuotėje.
Per kiek laiko galima grąžinti prekę?
Nepažeistos prekės grąžinamos per 2 savaites nuo įsigijimo datos.
Ar galimas prekių keitimas?
Jei per klaidą vietoj mėgstamiausios kavos nusipirkote kitą – uždarą, nepažeistą pakuotę iškeisime į pasirinktą prekę už tą pačią kainą. Jei tuo metu negalėsime pasiūlyti jūsų pageidaujamos rūšies, grąžinę prekę atgausite už ją sumokėtus pinigus.
Kokiu būdu grąžinami pinigai?
Pinigai grąžinami bankiniu pavedimu į pirkėjo nurodytą sąskaitą arba sąskaitą, iš kurios buvo gautas mokėjimas.
Iš kur atkeliauja „Taste Map“ kava?
Kavos pupelės į „Taste Map“ manufaktūrą atkeliauja iš Centrinės Amerikos, Pietų Amerikos, Afrikos ir Azijos šalių. Norint pagaminti išskirtinę kavą, būtinos išskirtinės kokybės žaliavos, todėl nuvykę pas augintojus ir tiekėjus, kruopščiai atsirenkame tik geriausias pupeles.
Kur skrudinama „Taste Map“ kava?
Atsivežę pupeles jas skrudiname patys – Vilniuje įsikūrusioje manufaktūroje su moderniausiu Loring Kestrel S35 skrudinimo aparatu. Kasdien dėmesingai skrudiname, degustuojame ir pakuojame kavos pupeles.
Kas užtikrina kavos šviežumą?
Kavos pupeles vežamės nedideliais kiekiais, o skrudiname tik gavę užsakymą, todėl galite būti tikri, kad užsakyta kava visada bus šviežia ir aromatinga.
Kaip atsiskaityti už prekes?
Jei perkate mūsų e. parduotuvėje, užsakius prekes ir suvedus kontaktinius duomenis, el.parduotuvės sistema jus nukreips į e. bankininkystės puslapį. Prisijungę prie savo e. bankininkystės paskyros, sekite banko nurodymus.
Ar galima atsiskaityti bankiniu pavedimu?
Taip. Sumokėti už pirkinius galite pervedę užsakymo sumą į mūsų įmonės sąskaitą. Pavedimas atliekamas pagal iš anksto išrašytą PVM sąskaitą.
Ar išrašote sąskaitą-faktūrą?
Žinoma. Tam mums reikės jūsų duomenų arba įmonės rekvizitų. Laišką su užklausa ir rekvizitais siųskite el. paštu hello@tastemap.lt.
Ar galima atsiskaityti grynaisiais?
Jei norite atsiskaityti grynaisiais, aplankykite mūsų (M.K.Čiurlionio g.8, Gynėjų g.14, Antakalnio g.17) padėsime išsirinkti ir priimsime jūsų užsakymus.
Kiek laiko trunka pristatymas?
Prekes pristatome per 1–2 darbo dienas nuo užsakymo atlikimo ir apmokėjimo patvirtinimo. Prekes pristatome bendradarbiaudami su VENIPAK kurjeriais. Galime pristatyti į jūsų pasirinktą paštomatą arba nurodytu adresu.
Kiek kainuoja pristatymas?
Jeigu užsakymo suma yra mažesnė nei 18 Eur, prekių pristatymas Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje jums kainuos 2,5 Eur.
Kada pristatote prekes nemokamai?
Jeigu užsakymo suma siekia 18 Eur ir daugiau, prekes pristatysime nemokamai visoje Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje.

Komentarai uždrausti.